• Zondag 15 december Bergen (zon)1 - Ilpendam (zon)1

9 dec 2019
  • Zondag 15 december zal Ilpendam zijn laatste competitiewedstrijd van 2019 gaan spelen bij Bergen. Afgelopen zondag leed Ilpendam vlak voor tijd een pijnlijke nederlaag tegen Sporting Krommenie. Zondag mogen de mannen van Ilpendam zich revancheren tegen Bergen. Beide teams zijn momenteel te vinden in de middenmoot en doen niets van elkaar onder. Voor beide teams staat er dan ook veel op het spel. Beide teams zullen voor de 3 punten willen gaan om de aansluiting te willen behouden met de top. Het zal een boeiende wedstrijd gaan worden. Al onze supporters roepen wij op, om ook deze laatste wedstrijd van 2019, nog eenmaal achter de mannen van Remco Sint te gaan staan en laten we hopen dat Ilpendam met winst 2019 kan afsluiten. Tot zondag!!!!