• Vlammend begin helaas zonder resultaat.

1 nov 2021
  • Wat een spannende wedstrijd afgelopen zaterdag van onze jongens van de JO8-1.Helaas heeft dit geen winstpartij opgeleverd maar ze kunnen trots op hun vechtlust zijn.
    Ilpendam begon vlijmscherp aan de wedstrijd en al snel stond het 2-0 door 2 doelpunten van Jim.
    Nadat wherevogels iets terug deed en het 2-1 werd zette Ilpendam weer aan voor een 4-1 ruststand door weer 2 doelpunten van Jim.De verdediging stond als een huis met daarachter nog een keeper die uitstekend werk leverde.
    Na de rust had wherevogels helaas de zaken beter op orde en begrepen ze dat je ook moet verdedigen om te winnen.Ilpendam werd de verdediging in gedrukt en deed dat naar behoren.Helaas hadden de spelers van wherevogels ook een goed schot in de benen en verloor Ilpendam 6-4,maar wat een wedstrijd en spanning.Er zat meer in maar de vechtlust biedt hoop voor betere resultaten.
    Volgende week de kraker tegen bekende van het team: Monnickendam.