• Spaar mee voor de club !!

9 sep 2021
  • Plusmarkt Purmerend
    Van 5 september t/m 13 november ontvang je bij elke 10 euro aan boodschappen en bij geselecteerde actieproducten een sponsorpunt bij de Plusmarkt. Dit is een voucher met een unieke code.  Deze unieke code kun je thuis activeren en aan de club schenken. Het werkt eenvoudig via je telefoon of via de computer. Lukt het je niet? lever ze dan in bij de club in de kantine.

Albert Heijn
    Heb je je aangemeld voor Voetbalpassie in de AH app? Dan spaar je van 13 september t/m 3 oktober voor de club. Je moet wel even SV Ilpendam als club selecteren. Bij iedere €1 aan deelnemende producten spaar je 1 punt. En bij een volle spaarkaart van 10 punten sponsor je je club al met €1.

Hoe meer sponsorpunten je spaart bij AH of bij de Plus, hoe meer euro's dat oplevert voor de club!  Doe ook mee en spaar voor de club.