• Snel door naar de volgende wedstrijd

11 sep 2021
  • Vandaag de 2e competitiewedstrijd tegen FC Weesp, helaas voor ons met een negatief resultaat. In de 2e helft was het met 3 minuten gedaan door 2 snelle goals door een goed spelende tegenstander. We kregen nog de via een penalty de kans om terug te komen in de wedstrijd, maar helaas ook die kans was vandaag niet aan ons besteed.

Kortom, we deden een hoop dingen goed, Jesse speelde bijvoorbeeld uitstekend op de voorstoppers positie. Joep en Steijn hebben goed positie gekozen bij balverlies. Opbouw verliep volgens plan, we hebben de kansen gekregen. Maar er gingen te veel dingen niet goed en daarvoor was Weesp vandaag net even te goed.

Wij weten waar we aan moeten werken zodat we de volgende wedstrijd weer kunnen strijden voor de 3 punten en daar gaan we maandag aan beginnen.

Marnix.