• Selectie bedankt vrijwilligers

3 sep 2018
  • Na de eerste bekerwedstrijd tegen Purmerland werden de vrijwilligers door aanvoerder Bas Komen die zich vorig jaar weer elke week hebben ingezet om de selectie zo goed mogelijk te laten draaien bedankt voor hun bewezen diensten: Carola Groot werd bedankt, omdat zij er elke week er weer voor zorgt dat de trainingshesjes weer lekker schoon zijn zodat er weer hard in getraind kan worden. Ook werd onze wasvrouw Dolly bedankt die er elke week weer voor zorgt dat de wedstrijdtenues weer fris en fruitig zijn. Ook onze verzorger Martijn de Rijk werd bedankt die er elke week weer voor zorgt dat de spelers weer fit op het veld verschijnen. Ron de Rijk, die altijd klaar staat voor de staf en invalt in de staf waar nodig, zij het als leider of zij het als grensrechter, werd ook bedankt en Marco Dekker onze keeperstrainer die elke week weer op het veld klaar staat voor onze keepers.Als laatste werd onze kantineheld Hans Wouda bedankt die vele jaren de keuken en de bar zowel doordeweeks als in het weekend draaiende heeft gehouden. Helaas gaat Hans verhuizen naar Friesland en verlaat hij Ilpendam. Wij willen alle bovengenoemde vrijwilligers nogmaals hartelijk bedanken voor hun bewezen diensten van afgelopen seizoen en in het speciaal Hans Wouda nogmaals heel erg bedanken voor zijn inzet de afgelopen jaren en hem veel plezier wensen in Friesland.