• Programma Sixen toernooi

11 jun 2022
  • Loting Sixentoernooi is bekend!

Hier is de loting voor het Sixentoernooi 2022! Er zijn drie groepen van zes teams. Van elke groep gaan de eerste twee naar de kwartfinales, plus de twee beste nummers drie. De eerste wedstrijden zijn om 15.00 uur, de finale staat gepland op 19.15 uur.

Elke wedstrijd duurt 12 minuten en wordt zonder scheidsrechter gespeeld. De teams moeten er dus zelf uit zien te komen! En bedenk altijd: het gaat vooral om de lol en de gezelligheid! Geef na de wedstrijd meteen de score door bij de wedstrijdleiding bij het uitslagenbord.

Zorg dat je ruim van tevoren klaar staat op het veldje waar je moet spelen. Het speelschema volgt later en hangt op de dag zelf ook op diverse plekken binnen en buiten. Tot 18 juni, we hebben er zin in!

De club van honderd

De loting: