• Nieuwjaar boodschap bestuur

8 jan 2022
  • Beste leden,

Allereerst, een gezond, , sportief, voorspoedig en liefdevol nieuwjaar toegewenst!

Januari 2022, een begin van een nieuw jaar en hopelijk het begin van een nieuwe en veel betere periode. Waarin onze maatschappij weer meer open gaat voor ons allemaal. Om weer de dingen te kunnen gaan doen waar we blij van worden. Zoals voetballen, door de week en in het weekend. Thuis en uit, uiteraard met publiek langs de lijn. Gezellig in de kantine, bijpratend over van alles en nog wat.

Het bestuur heeft zeker niet stilgezeten de afgelopen periode. Veel organisatorische zaken die onze vereniging nu op de rails houden en toekomstige plannen hebben we de afgelopen maanden grondig de revue laten passeren. We hadden dit graag met jullie tijdens de voor december 2021 geplande en uitgestelde ledenvergadering willen delen. Zodra dit weer fysiek mogelijk is zullen wij dit ook zeker gaan doen. Het zou mooi zijn als we daar in groten getale aanwezig zouden zijn, om elkaar weer eens echt ‘ouderwets’ te ontmoeten.

Hou de berichtgeving in de gaten, zodra er nieuws is, laten wij dit uiteraard direct weten.
    Wij hebben er alle vertrouwen in dat door de afnemende kracht van het Corona virus we weer de ruimte gaan krijgen. Blijf positief richting de toekomst. Wij hebben er zin in en zijn er klaar voor. Mochten jullie suggesties hebben of willen jullie meedenken met ons, aarzel niet om contact met ons op te nemen.

Groet,

Bestuur Sv Ilpendam