• Nieuwe hoofdtrainer SV-Ilpendam: Johnny Merks

6 mrt 2020
  • Beste Leden en supporters,

Afgelopen weken hebben wij als bestuur niet stilgezeten naar de zoek tocht voor een nieuwe hoofdtrainer.

Vele kandidaat hoofdtrainers hebben gesolliciteerd e/o zijn op gesprek geweest. Tijdens deze periode is er ook veel overleg geweest met een spelersdelegatie uit onze selectie. In goed overleg en samenspraak met deze spelers, hebben wij gekozen voor Johnny Merks uit Purmerend. Hij is zelf vele jaren actief geweest op een hoog niveau als speler. Vervolgens heeft de thans 41 jarige Merks zijn trainersloopbaan opgepakt en is op dit moment actief bij Ajax zat.1.

Beide partijen kijken uit naar de toekomstige samenwerking.

De oefenmeester gaat zich de komende tijd zo goed mogelijk voorbereiden op zijn nieuwe job. Hij zal zich de komende maanden gaan orienteren in onze club door veel wedstrijden te gaan bekijken van de selectie (1e en het 2e.)

Bestuur sv Ilpendam