• Inschrijving Sixentoernooi geopend!

1 mei 2019
  • INSCHRIJVING SIXENTOERNOOI GESTART

De inschrijving voor het Sixentoernooi 2019 is geopend! Het toernooi, dat zoals elk jaar wordt georganiseerd door de Club van 100, wordt gehouden op zaterdag 8 juni. Het belooft een gezellige dag te worden voor jong en oud, met veel leuke wedstrijden, hapjes en drankjes, muziek en hopelijk stralend weer.

Inschrijven voor het Sixentoernooi kan door een mailtje te sturen met teamnaam, contactgegevens en de namen van minimaal zes spelers (1 of 2 reserves is altijd beter) naar jaccovanoostveen@gmail.com.

Er is plek voor maximaal twintig teams. Nieuw dit jaar is dat er ook teams van junioren van 12 tot 16 jaar mee mogen doen. Bij voldoende aanmelding wordt voor de junioren een aparte competitie gehouden.

Wacht dus niet langer en schrijf je team in voor het Sixentoernooi 2019!