• INFORMATIE: Einde seizoen 2019/ 2020 en begin seizoen 2020/ 2021

26 jun 2020
  • EINDE EN START VOETBALSEIZOEN

Het voetbalseizoen 2019/ 2020 zit er al weer (bijna) op. De komend weekend de afsluitende trainingen maar daarna is het voor de jeugd echt einde seizoen.

Hier nog wat informatie met betrekking tot het einde van dit seizoen maar ook over wanneer we weer gaan starten.

Algemene informatie:

-        Het A-veld is de gehele zomer niet meer bespeelbaar i.v.m. met jaarlijkse onderhoud.

-        Wij willen alle jeugd teams vragen de wastas, ballen en toebehoren zo snel mogelijk in te leveren. Ook alle trainers die volgend jaar niet meer actief zijn als trainer graag de spullen inleveren. Stuur aub even een berichtje naar jeugdzaken@sv-ilpendam.nl als je nog iets hebt om in te leveren.

Start seizoen 2020-2021
    Op dit moment werken we hard aan het nieuwe trainingsschema. Doordat we de afgelopen jaren geleidelijk groeien wordt het elk jaar een lastigere puzzel om de teams genoeg ruimte te geven om te trainen. We zijn in de afrondende fase dus we verwachten het schema voor de zomervakantie op de website te hebben.

De trainingen beginnen weer op maandag 17 augustus. De eerste bekerwedstrijden zijn op zaterdag 29 augustus. De zaterdagen daarvoor kunnen gebruikt worden voor oefenwedstrijden nu dat weer toegestaan is. Houdt daar aub rekening mee.

Wensen wij jullie een hele fijne zomer (vakantie) en we hopen jullie allemaal weer te kunnen ontmoeten op ons complex bij het begin van het nieuwe seizoen.

Met sportieve groet,

Het Bestuur