• Ilpendam neemt afscheid van Marcel Laffra (54 jaar)

4 mei 2019
  • Vandaag speelde de JO-15-1 de eerste wedstrijd na het overlijden van Marcel Laffra, vader van Renzo. Voorafgaand aan de wedstrijd werd een minuut stilte gehouden en speelde de jongens met rouwbanden om. De hele familie van Marcel was aanwezig bij de wedstrijd.

Marcel was een betrokken vader bij het elftal van zijn zoon. Maar ook de vereniging droeg hij een warm hart toe, zo is hij meerdere jaren shritsponsor geweest met zijn bedrijf Laffra Techniek en heeft hij geholpen met de aanleg van de elektra bij de verbouwing van de kleedkamers en het nieuwe terras. Hij was altijd bereid een helpende hand toe te steken waar nodig.

Marcel was al enige tijd ziek maar tijdens zijn behandelingen stond hij als het lukte langs de lijn. Hij heeft de laatste bekerwedstrijd van de JO 15-1 op 24 april via de app en Facebook live nog kunnen volgen. Marcel is op 26 april overleden, hij is 54 jaar geworden.

Wij wensen Danielle, Renzo en verdere familie heel veel sterkte toe de komende tijd.