• Ilpendam MO13-1 - KFC MO13-1

27 nov 2021
  • Ilpendam speelt vandaag om 10.30 uur tegen de koploper van de poule KFC. Zij hebben alleen wel 3 wedstrijden meer gespeeld dan Ilpendam.

We zijn van start! De meiden van Ilpendam hebben er zin in. Er wordt goed overgespeeld en ze zijn lekker fel. In de 9e minuut weet Chanel langs de verdediging te komen en geeft een top voorzet aan Frederike die het 1e doelpunt scoort! 1-0

Na een paar mooie reddingen van keepster Lily, weet KFC helaas te scoren 1-1.

De meiden van Ilpendam gaan door met goed spel. In de 16e minuut krijgt Ilpendam een hoekschop mee. Lynn staat achter de bal en schiet hem geweldig voor de goal waar Frederike precies op de goede plek staat en maakt de 2-1.

KCF begint wat meer tegenstand te bieden maar de verdediging van Ilpendam (Sam, Fleur, Valesca, Phileine, Samantha) laat zich niet weg spelen.

26e minuut, Phileine speelt de bal vanaf eigen helft naar Jaydey die hem doorspeelt naar Nikkie.
    Nikkie sprint vanaf de middenlijn en geeft een prachtige voorzet aan Frederike en die scoort 3-1. HATTRICK!!!

Ruststand 3-1, nu even opwarmen brrr...

Daar gaan we weer.
    32e minuut pakt Pega de bal af en speelt hem naar Lynn, zij geeft een super voorzet aan Evie die vrij staat en scoort de 4-1.

In de 40e minuut weet KFC toch langs onze verdediging te komen en scoren, 4-2.

2e helft keepster Sarah weet nog een paar ballen uit ons doel te houden net als de keepster van de tegenpartij.

Wat was het een leuke wedstrijd om naar te kijken en wat hebben de meiden hun vrouwtje gestaan!

Eindstand 4-2