• Geef op als vrijwilliger voor de club!

Onze voetbalvereniging, SV Ilpendam, is een fijne, gezellige en veilige plek om te sporten voor onze seniorenteams en onze jeugdploegen. Door corona is het afgelopen jaar helaas grotendeels in het water gevallen maar we mogen weer !!!

Een vereniging kan echter alleen maar functioneren met de inzet van vrijwilligers. Daarom hebben we je hulp keihard nodig. Om onze vereniging een fijne sportclub te laten blijven, hebben we dringend behoefte aan nieuwe vrijwilligers voor een aantal zaken.

We zoeken o.a:

Kantine- en keukenmedewerkers
    Dit houdt in het draaien van kantinediensten en het verzorgen van de catering in de keuken. Het betreft diensten van ongeveer 4 uur op de zaterdag en/of zondag in een rooster. Ervaring is absoluut geen vereiste, want we zullen je uiteraard goed voorbereiden en begeleiden, waar dat nodig is. Je kunt zelf de frequentie van je beschikbaarheid aangeven.

Medewerkers voor de schoonmaakploeg(en)
    De schoonmaak van de kantine en de kleedkamers vindt momenteel plaats op de maandagen. Dit kan echter ook op een ander tijdstip. Ook hierbij geldt: vele handen maken licht werk.

Gastheren/-vrouwen
    Tijdens de weekenden, dat de selectie (of alleen het eerste elftal) thuis speelt, willen wij graag de scheidsrechter netjes ontvangen. Je zorgt dan voor een drankje vooraf en vraagt wat de scheidsrechter in de rust wil drinken. Je ontvangt ook het bezoekende team en zorgt dat deze de weg vindt naar de kleedkamer. Bij aanvang van de wedstrijd roep je de namen van de teamleden om en je meldt via de microfoon de gemaakte doelpunten en de tussenstand. Kortom: je bent op de zondagmiddag het visiteplaatje van de vereniging. Bij meerdere aanmeldingen kunnen we ook hiervoor een rooster maken.

Website / sociale media / club-tv
    Eris veel te doen met de website en de overige sociale media. Lijkt het je leuk ( als opleiding/hobby ) om je te verdiepen in alle mogelijkheden? Geef je dan op.

Als je kwaliteiten hebt, die niet tot zijn recht komen in één van de functies, maar die onze club zeker kan gebruiken, neem dan alsjeblieft contact met ons op. Alle hulp is welkom, dus heb je een paar uurtjes over en vind je het leuk om met andere vrijwilligers je steentje bij te dragen aan onze vereniging, meld je dan aan.

(jeugd) Scheidrechters
    Lijkt het je leuk om teams te begeleiden vanuit je rol als scheidrechter? Zelf lekker in beweging te zijn? Heb je wellicht grotere ambitie? Vanuit de club helpen we je op weg naar wie weet een top loopbaan als scheidsrechter.

Kortom, voor de amateur/club scheids of de aankomende KNVB topper, het begint allemaal bij SV-Ilpendam. Geef je op en doe ook mee!

AARZEL DUS NIET EN MELD JE AAN!!! VELE HANDEN MAKEN LICHT WERK!!!!

Je kunt je aanmelden via onderstaand formulier;

>>>> Invullen op je mobiel <<<<