• Hoofdtrainer Johnny Merks verlengd contract met een jaar.

26 mrt 2022
  • Onlangs is de overeenkomst getekend om met elkaar een jaar door te gaan. In het seizoen 2020-2021 kwam Johnny Merks bij de club, echter door de corona crisis kwam er een abrupt einde aan dat seizoen. Vervolgens begonnen wij vol goede moed aan het seizoen 2021-2022. Helaas heeft de competitie ook dit seizoen enkele maanden stilgelegen. Inmiddels is de competitie gelukkig wel weer hervat. En het ziet er ook naar uit dat de competitie uitgespeeld kan worden.

Johnny Merks gaf zelf aan nog lang niet klaar te zijn met sv Ilpendam.
    sv Ilpendam staat erom bekend om eigen opgeleide jeugd een kans te geven om door te stromen naar de selectie. De ambitie om stapjes hogerop te komen binnen de gehele vereniging was al eerder uitgesproken.

Johnny Merks wil graag zijn steentje hieraan bijdragen. Zijn intensieve en tactische trainingen worden zeer gewaardeerd. Over de trainingsopkomst valt niet te klagen, deze is altijd zeer hoog. Ook in de corona periode is de selectie door blijven trainen.

Dit seizoen begon moeizaam in deze sterke Amsterdamse 3e klasse. Enkele goede wedstrijden werden niet beloond met de drie punten. De komende maanden zullen wij met elkaar er alles aan doen om genoeg punten te halen om in deze klasse te blijven. Het vertrouwen in de samenwerking werd dan ook uitgesproken.

Bestuur sv Ilpendam