• Hervatting jeugdtrainingen

13 jan 2021
  • Beste jeugdleden en ouders,

Wij zullen de jeugd trainingen vanaf maandag 18 januari weer gaan hervatten. Op dit moment hervatten wij alleen de trainingen op de maandag t/m vrijdag.

Ons streven is om in februari ook weer op zaterdag en/of zondag een leuk programma te hebben voor alle jeugdteams uiteraard met in achtneming van de corona richtlijnen.

Meer informatie hierover volgt in de komende weken als er ook nog weer meer duidelijkheid is voor over de verdere ontwikkelingen rondom het corinavirus en de bijbehorende maatregelen.

Met vriendelijke groet,

Bestuur SV-Ilpendam

-------------------------------

Maatregelen lockdown:

Het kabinet heeft dinsdagavond 12 januari aangekondigd dat de huidige lockdown die geldt in Nederland om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan in ieder geval wordt verlengd tot en met 9 februari. De huidige maatregelen die gelden voor het voetbal worden hiermee automatisch ook verlengd tot en met 9 februari. Op hoofdlijnen betekent dit:

• Wedstrijden van alle amateurcompetities zijn tot nader order niet toegestaan.
    • Seniorenteams mogen alleen trainen in groepen van twee personen en met onderling 1,5 meter afstand.
    • Voor jeugdteams geldt geen beperking in de groepsgrootte en de onderlinge afstand tijdens de training. Zij mogen onderling trainingswedstrijdjes spelen bij de eigen vereniging.
    • Alle kantines en kleed- en doucheruimtes blijven gesloten.
    • Alle binnensportaccommodaties blijven gesloten.

------------------------------------