• Esport competitie SV-Ilpendam

We gaan beginnen met de Esport competitie op de club, Doe jij ook mee? Schrijf dan nu je team in en speel straks mee voor het kampioenschap van de club en plaatsing voor de KNVB competitie als SV-Ilpendam Esport 1

Via het formulier kun je het team aanmelden.

• Het team bestaat uit 2 leden en maximaal 1 reserve.
    • De teamspelers zijn lid van de club
    • Deelname is mogelijk vanaf JO12 en MO12
    • De jongste jeugd kan vrij spelen op zaterdagochtend en zondagochtend (ouders kunnen even helpen met het opstarten )
    • Deelname is gratis maar NIET Vrijblijvend
    • Het niet komen opdagen voor je potje zonder reden is 3 punten in mindering.
    • Bij een 2e "no show" halen we je team uit de competitie
    • We spelen op de zaterdagmiddag of de zondagmiddag op de club / In overleg zijn andere tijden mogelijk
    • De uitslag geef je door via de website,
    • De stand houden we bij op: https://www.sv-ilpendam.nl/esport-sv-ilpendam#

Als de aanmeldingen binnen zijn maken we een competitie en gaan we beginnen. We spelen op de zaterdagmiddag en eventueel de zondagmiddag op de club. Daar hebben we 2 playstations 4 incl. controllers. Kortom alles staat klaar om te spelen.

De aankomende perioden komt er ook nog een lekkere zitbank en maken we het verder af.

Nu eerst starten we met de inschrijving.

W​il je meer weten over wat we gaan doen: Vraag het aan Erwin Been, Ino Paalman of Marnix Bokhorst. Of nog beter schrijf je in en doe gewoon mee en wie weet ben je de eerste Esport kampioen van de club.