• EINDE EN START VOETBALSEIZOEN

19 mei 2023
  • EINDE EN START VOETBALSEIZOEN

• Jubileum
      Het voetbalseizoen  zit er al weer bijna op. Eind mei zijn alle competitiewedstrijden weer gespeeld en dan volgen in juni nog wat leuke toernooien.

Dit seizoen hebben we een bijzondere afsluiting in het weekend van 7, 8 en 9 juli; het jubileum weekend! Mocht je het toch nog gemist hebben, SV Ilpendam viert op 9 juli 2023 met een grote party zijn 75-jarig bestaan. We staan stil bij deze mijlpaal met een weekend vol leuke en gezellig activiteiten.

• Afsluitend programma

Donderdag 18 mei (Hemelvaartsdag) is er GEEN trainen.

Maandag 29 mei (2de pinksterdag) is er GEEN trainen.

Zaterdag 1 juli: Afsluiting voor alle jeugdleden t/m O12 met de uitreiking van de penalty bokaal.
    Zaterdag 8 juli: Jeugd evenement. Jubileum weekend.

Daarna gaan we met elkaar lekker genieten van de zomer en de lange zomeravonden.

Hier nog wat informatie met betrekking tot het einde van dit seizoen en ook over wanneer we weer gaan starten.

• ·         Algemene informatie:

-        Ons complex (het kunstgras) is vanaf maandag 10 juli t/m maandag 12 augustus gesloten.

-        Het A-veld is vanaf maandag 10 juli niet meer bespeelbaar i.v.m. met jaarlijkse onderhoud.

-        Wij vragen alle trainers de trainingskleding & sleutels van de vereniging in te leveren. Informatie volgt hier over.

-        Opzeggen van het lidmaatschap kan tot uiterlijk 30 mei, daarna is volledig lidmaatschap voor het volgende seizoen verschuldigd.

• Trainingsschema

-        Tot en met 16 juni trainen we gewoon nog 2 x per week.

-        Vanaf 16  juni trainen we 1 x per week.

-        Trainingen voor seizoen 22/23 stoppen op 30 juni.

• Start seizoen 2023-2024

-        De voorlopige teamindeling voor het volgende seizoen word naar verwachting half juni gepubliceerd op de site.

-        Het nieuwe trainingsschema is nog niet bepaald. Zodra deze bekend is zal deze op de website gepubliceerd worden. Dit zal half juli bekend zijn.
    De eerste trainingen voor de bovenbouw (JO13 en ouder) vangen aan op maandag 28 of dinsdag 29 Augustus.
    De eerste trainingen voor de onderbouw (JO8 tm JO12) vangen aan op maandag 4 of dinsdag 5 september.
    (Trainers kunnen, in overleg met Technische Commissie en hun team, besluiten eerder te beginnen)

-        De eerste wedstrijden worden gespeeld in het weekend van 9 & 10 september.