• Cursus jeugd trainers en leiders m.b.t omgang met de jeugd leden

17 jan 2023
  • Op maandag 9 en 16 januari hebben we met meer dan 20 coaches, trainers en/of leiders van onze jeugdteams een interne cursus ‘omgaan met lastig gedrag van kinderen en jongeren’ gedaan. Zodat wij onze vrijwilligers op het veld zo goed mogelijk kunnen steunen, dus niet alleen voetbaltechnisch, maar ook op het pedagogische vlak.

Het was mooi om te zien dat de aanwezige vol aandacht luisterde en meeschreven bij de uitleg waar het gedrag in de verschillende leeftijdsgroepen vandaan komt en hoe het te verklaren valt. Waarschijnlijk wordt er vandaag aan de keukentafel over gepraat en gelachen omdat veel puzzelstukjes op hun plaats zijn gevallen voor de aanwezige.

Wij willen hiervoor cursusleider Wiebe Broekema en de aanwezige vrijwilligers danken voor hun inzet.